جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۸
کد خبر: ۸۵۷۱۸
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
نمایشگاه گروهی صنایع‌دستی با اهداف خیرخواهانه به نفع کودکان سرطانی در نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس گشایش یافت.
نمایشگاه صنایع‌دستی در فرهنگسرای فردوس گشایش یافتبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی صنایع دستی شنبه ۲۴ بهمن‌ با حضور جمعی از بانوان نیکوکار گروه خیریه هنری «شنجرف» آغاز به کار کرد و تا ۲۹ بهمن‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ پذیرای شهروندان است. 

در این نمایشگاه آثار و تولیدات هنری هنرمندانی چون زینب سادات ابوترابی، سحر سمعاک رجبی، یلدا ابراهیمی، المیرا آتون، ماه بانو احمدپور و فریده قیصری به نمایش گذاشته می‌شود. 
 
این آثار هنری در قالب هفت‌سین‌های نوروزی، قاب عکس، قاب آئینه سنتی، ویترای، شمع‌های تزئینی، تکه دوزی، سفال و... عرضه و عواید فروش این تولیدات هنری صرف هزینه درمان بیماران سرطانی بیمارستان شهدای تجریش می‌شود. 
 
گروه خیریه هنرمندان صنایع‌دستی تا پایان سال نیز با برپایی دو نمایشگاه دیگر در موسسه خیریه سمر یا به عبارتی «سرور مهر اندیشان راستین» و موزه ساعت (تماشاگه زمان) میزبان شهروندان نیکوکار می‌شود. 
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهار راه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.
نظر شما