جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۵
کد خبر: ۸۵۸۵۶
|
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
سومین نشست نقد و بررسی شبکه‌های اجتماعی باعنوان «باید‌ها و نباید‌ها»، شنبه ۸ اسفند ماه ساعت ۱۰ به همت فرهنگسرای فناوری اطلاعات در دبیرستان کوثر برگزار می‌شود.
شبکه‌های اجتماعی در نشست «باید‌ها و نباید‌ها» بررسی می‌شوندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این نشست حجت الاسلام مظاهری سیف منتقد و پژوهشگر به نقد و بررسی تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر تحکیم نهاد خانواده می‌پردازد. 

در برنامه «باید‌ها و نباید‌ها» کار‌شناس برنامه به سوالاتی چون؛ چرا شبکه‌های اجتماعی با این سرعت در زندگی مردم جا بازکرده و برنامه‌های ما را تحت تأثیر قرار داده‌اند؟ آیا شبکه‌های اجتماعی اعتیاد آورند؟ چه فواید و آسیب‌هایی دارند؟ برای استفاده از آن‌ها کدام قواعد را باید رعایت کرد؟ تاثیر شبکه‌های اجتماعی در ترویج عرفان‌های نوظهور چیست؟ و ده‌ها سوال دیگر که امروزه ذهن بسیاری از مردم، به خصوص والدین را به خود مشغول کرده است، پاسخ می‌دهد. 

این برنامه در مدرسه کوثر واقع در خیابان جمالزاده جنوبی با حضور اولیاء و دانش آموزان برگزار خواهد شد. علاقمندان می‌توانند، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرند.
نظر شما