جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۹
کد خبر: ۸۵۹۶۲
|
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی نامه‌ای از محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به پاس فعالیت‌های ارزشمند فرهنگی و هنری در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تقدیر کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دکتر محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی جمهوری اسلامی ایران از فعالیت‌های فرهنگی و هنری محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تقدیر کرد.
  
در متن این تقدیرنامه آمده است: «گام نهادن در مسیر فرهنگ و هنر علاوه بر عزمی راسخ و برخاسته از تعهد و ایثار، قدم‌هایی محکم و استوار و بصیرتی دین‌مدار می‌طلبد. از فعالیت‌های ارزشمند جنابعالی در راستای معرفی و به تصویر کشیدن زوایای مختلف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و گرامیداشت و انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های آن به نسل آینده با استفاده از زبان لطیف هنر، تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال برای شما دوام توفیقات روزافزون الهی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت می‌نمایم.»
  
گفتنی است محمود صلاحی از ابتدای اردیبهشت ۱۳۹۴ با حکم شهردار تهران به ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منصوب شده است. سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این دوره توانسته سطح تعامل با دیگر نهادهای دولتی و خصوصی را برای ایجاد هم‌افزایی در پیشبرد اهداف فرهنگی هنری در شهر تهران ارتقا بخشد.
نظر شما