پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۲
کد خبر: ۸۵۹۷۲
|
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
به همت فرهنگسرای ارسباران در بوستان گفت‌وگو؛
به همت فرهنگسرای ارسباران ۲۰۰ هنرمند برای کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دومین آیین «سرآهنگان هنر و رسانه» با عنوان یک درخت، هزاران خاطره ۱۸ اسفند ساعت ۱۰ در بوستان گفت‌وگو گردهم می‌آیند.
«سرآهنگان هنر و رسانه» ۲۰۰ اصله نهال می‌کارندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با شروع هفته منابع طبیعی و روز درختکاری،۲۰۰ اصله نهال توسط ۲۰۰ هنرمند سینما، تئا‌تر، موسیقی، هنرهای تجسمی، ادبیات و جمعی از استادان روزنامه‌نگاری و رسانه به همت فرهنگسرای ارسباران و با مشارکت مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و سازمان پارک‌ها و فضای سبز تهران غرص می‌شود. 

این مراسم بهانه‌ای شده تا هنرمندان رشته‌های مختلف هنری و اهالی رسانه با همدلی و مشارکت جمعی با کاشت درخت به نفس کشیدن شهر کمک کنند. مهربانی با طبیعت، درختان و آشتی با شهر اهداف این آیین تعیین شده است. 

نهال‌های کاشته شده به نام هنرمندانی که نهال را می‌کارند ثبت و به عنوان شناسنامه درخت نصب می‌شود. 

ثبت دلنوشته‌ها و سخنان هریک از هنرمندان و پیشکسوتان به شوق سهیم شدن در آیین پربرکت درختکاری بخش دیگری از دومین آیین «سرآهنگان هنر و رسانه» است که با عنوان «یک درخت، هزاران خاطره» به همت فرهنگسرای ارسباران ۱۸ اسفند ساعت ۱۰ در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.

نظر شما