جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۱
کد خبر: ۸۶۱۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
علیرضا زندوکیل از برنامه های سال ۹۵ می گوید
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۴ از توجه ویژه به برنامه‌هایی با محوریت سبک زندگی و خانواده خبر داد و گفت با تعریف سر فصل‌های واحد برای تمام مناطق و مراکز، کارگاه‌های هدفمندی در این حوزه برگزار خواهیم کرد.
توجه ویژه به مباحث سبک زندگی و خانوادهعلیرضا زندوکیل در گفتگو با رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره برنامه های سال ۹۴ گفت: از مهم ترین برنامه‌ها، می توان به جشنواره موسیقی «پیامبر مهربانی» اشاره کرد که با حضور مسلمانان شیعه و سنی کشورهای مختلف در کنار هم برگزار شد و معنای واقعی همدلی را در سال ۹۴ همراه داشت.

وی افزود: با وجود حضور افراد مختلف با زبان و فرهنگ‌های متفاوت اما همه به یک زبان غالب، زبان هنر سخن ‌گفتند.

رئیس فرهنگسرای اشراق ادامه داد: جلوه سوگ هم از برنامه‌های بسیار تاثیرگذار بود که امکان عزاداری را برای تمام شهروندان از نقاط مختلف شهر تهران فراهم کرد تا علاوه بر عزاداری با زندگی سیره اهل بیت علیهم السلام آشنا شدند.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۴ درباره ویژه برنامه ضیافت ستارگان گفت: این برنامه به واسطه حضور خانواده شهدا خیر و برکتی بسیار به همراه داشت،

علیرضا زندوکیل ادامه داد: در سال ۹۴ تولید کلیپ با عنوان همدلی و هم عهدی با شهدا از دیگر برنامه های ما بود و فیلم های کوتاهی نیز در خصوص دفاع مقدس ساختیم.

وی در تشریح برنامه‌های موفق فرهنگسرای اشراق نیز گفت: جشنواره گلاب و گل با عنوان رایحه محمدی، جشنواره اقوام با عنوان «ایران ما»، ویژه برنامه ماه همدلی به مناسبت ماه مبارک رمضان، نمایشگاه یاد یاران به مناسبت هفته دفاع مقدس، مشارکت در ویژه برنامه جلوه سوگ با عنوان روایت کربلا، کارگاه نقاشی به رنگ انقلاب به مناسبت دهه مبارک فجر، نشست‌هایی با محوریت سبک زندگی اسلامی ایرانی مانند مشق تربیت و... ویژه برنامه‌های دهه فاطمیه با عنوان گام‌های خسته و... برنامه‌هایی با عنوان فرصت‌ها و تهدید‌ها فضاهای مجازی بهترین برنامه های منطقه ۴ در سال گذشته بود.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۴ در خصوص برنامه‌های سال آینده این فرهنگسرا هم گفت: سال ۹۵ توجه ویژه خواهیم داشت به برنامه‌هایی با محوریت سبک زندگی و خانواده که با تعریف سر فصل‌های واحد برای تمام مناطق و مراکز و همچنین دعوت از کار‌شناسان حوزوی و دانشگاهی برای پیشبرد این برنامه‌ها، کارگاه‌های هدفمند برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: تعریف ساز و کار بهتر برای مشارکت کانون‌ها و تشکل‌های مردمی در برنامه‌های سازمان از دیگر اهداف سال آینده است و برنامه ریزی یا زمان بندی بهتر در خصوص برنامه‌های مناسبتی خواهیم داشت تا بتوان شاهد برگزاری برنامه‌های مناسبتی با اثربخشی بهتر و بیشتر باشیم.
نظر شما