جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۰
کد خبر: ۸۶۱۲۷
|
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
رئیس سازمان فرهنگی هنری در دیدار با خانواده شهید احمد اسماعیلی:
محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران غیرت و ایستادگی شهیدان مدافع حرم را موجب به حرکت در آمدن مردم سوریه و عراق و توقف نیروهای تروریسی داعش دانست.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران صبح امروز در پنجشنبه آخر سال با خانواده شهید مدافع حرم، حاج احمد اسماعیلی ملاقات کرد. در این دیدار مهدی محمدی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل و مدیران فرهنگی هنری مناطق ۱ و ۲۲ حضور داشتند.
 
محمود صلاحی در این دیدار ضمن تبریک و تسلیت گویی به خانواده شهید احمد اسماعیلی گفت: شهیدان انقلاب اسلامی ارزش زیادی برای جامعه اسلامی دارند و به خصوص شهیدان دفاع مقدس که داوطلبانه به جبهه رفتند و به شهادت رسیدند؛ از جمله پسر بزرگ خانواده اسماعیلی که در ۲۲ بهمن سال ۶۴ به شهادت رسید.
 
غیرت و ایستادگی شهیدان مدافع حرم حرکت داعش را متوقف کرد

وی افزود: پس از ۳۰ سال احمد اسماعیلی پسر دیگر این خانواده که در دفاع مقدس هم شرکت کرده بود، برای دفاع از حرم به سوریه رفت و به مقام شهادت رسید. و شهیدان حرم بالاتر از شهیدان دفاع مقدس هستند. این شهیدان این افتخار را دارند که نام‌شان با اسم حرم می‌آید. هیچگاه ظلم‌هایی که به حرم اهل بیت (ع) شد و چند بار در تاریخ به حرم امام حسین(ع) و امام علی(ع) اهانت شد را فراموش نمی‌کنیم. 
 
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بدترین تروریست‌ها را داعش دانست و تصریح کرد: این افراد با هیچ گروهی قابل مقایسه نیستند. حرمت هیچ چیز را رعایت نمی‌کنند و اگر دست‌شان به نجف و کربلا می‌رسید معلوم نبود امروز با چه مصیبتی روبه‌رو می‌شدیم.
 
غیرت و ایستادگی شهیدان مدافع حرم حرکت داعش را متوقف کرد

مشاور شهردار تهران با تاکید بر اینکه افتخار شهیدان مدافع حرم غیرت‌شان نسبت به اهل بیت(ع) است، گفت: شهیدانی بالاتر از شهیدان مدافع حرم نمی‌بینم. شهید احمد اسماعیلی نمونه بارز از شهیدان حرم است که با غیرت خود موجب شدند مردم سوریه و عراق نیز به حرکت درآیند و موجب توقف گروه‌های تروریستی شوند.

غیرت و ایستادگی شهیدان مدافع حرم حرکت داعش را متوقف کرد 

صلاحی با بیان اینکه مکتب شیعه همچنان دارد برای آرمان‌هایش شهید می‌دهد، افزود: یقینا شهیدان امروز مهمان سرور و سالار شهیدان عالم و حضرت زهرا(س) هستند و شهیدان حرم از مسیر درستی که گام در آن نهادند اطمینان خاطر دارند. خوشحالم که در پنجشنبه آخر سال این توفیق نصیب من شد تا بتوانم خدمت خانواده بزرگوار شهید احمد اسماعیلی برسم.
 
مادر شهید اسماعیلی که یک فرزند و برادرش در دفاع مقدس و فرزند دیگرش در دفاع از حرم به شهادت رسیده است، در این دیدار ضمن تشکر از حضور مسئولان سازمان فرهنگی هنری گفت: امیدوارم همه پیرو ولایت و رهرو شهیدان باشیم و انقلاب اسلامی را حفظ کنیم. 

مطالب مرتبط
نظر شما