پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۷
کد خبر: ۸۶۲۷۳
|
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۷ عصر ۲۳ فروردین برای دیدار با عسگر محمدی تبار هنرمند خوشنویس منطقه به منزل این هنرمند می‌روند.
دیدار از هنرمندان منطقه ۱۷ در بهار ۹۵به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همسو با برنامه‌های سازمان و به‌منظور ایجاد ارتباط بیشتر و همدلی میان هنرمندان و مناطق فرهنگی سازمان  برنامه‌ی دیدار با هنرمندان در لیست برنامه‌های این منطقه قرار دارد.

در نخستین برنامه از این دیدارها مدیر و کارکنان فرهنگسرای بهاران به دیدار عسگر محمدی تبار هنرمند خوشنویس که در منطقه ۱۷ ساکن است می‌روند.

محمدی تبار متولد ۱۳۴۵ شهرستان میانه و از خوشنویسان معاصر ایران در خط نستعلیق است. او از پانزده سالگی نستعلیق را نزد استادانی هم چون هاشم زمانیان، غلامحسین امیرخانی، امیر احمد فلسفی و علی شیرازی آموخته است. 

وی تاکنون در چندین نمایشگاه انفرادی و جمعی حضور داشته که به برخی از آنها می‌توان اشاره کرد از جمله: جشنواره خوشنویسی جهان اسلام، نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم (تمام دوره‌ها)، نمایشگاه آثار خوشنویسی قرآنی (شارجه امارات) و ... .

از افتخارات محمدی تبار کسب رتبه اول در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، کسب رتبه برتر در اولین جشنواره بشنو از نی، کسب رتبه برتر در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، کسب رتبه سوم در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، کسب رتبه سوم در ششمین جشنواره ملی خوشنویسی یزد، کسب رتبه برگزیده در سومین جشنواره ملی، فرهنگی، هنری طلیعه ظهور استان قم، حضور فعال در تمامی دوره‌های نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، کسب رتبه اول در دومین دوره مسابقات قرآن کریم آموزش‌وپرورش استان تهران، کسب رتبه سوم در آزمون مدرسی انجمن خوشنویسان ایران در سال ۱۳۸۶، کسب گواهینامه استادی از انجمن خوشنویسان ایران در سال ۱۳۷۸ است.

نظر شما