جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۴
کد خبر: ۸۶۴۹۰
|
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
نخستین کارگاه آموزش فنون نویسندگی «کاغذ سفید» در سال ۹۵، امروز یکشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه در کتابخانه فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این کارگاه آموزشی آئین نگارش و فنون نویسندگی توسط مهدی طهوری، نویسنده کودک و نوجوان آموزش داده می‌شود. 
 
کارگاه آموزشی کاغذ سفید از برنامه‌های ادبی فصل بهار کتابخانه فردوس است که یکشنبه‌ها (هر دو هفته یک‌بار) با هدف استعدادیابی و ایجاد بستری مناسب برای تفکر و پرورش خلاقیت برگزار خواهد شد. 
 
در معرفی مهدی طهوری کار‌شناس این برنامه می‌توان گفت؛ وی نویسنده و شاعر کودک و نوجوان، سال ۱۳۵۴ در همدان متولد شد و کار حرفه‌ای‌اش را در حوزه نویسندگی از سال ۱۳۷۸ با چاپ کتاب «کشف‌الغطاء» آغاز کرد. از جمله آثار او می‌توان به «افسانه اوجی»، «سلحشوران داغستان»، «محمد مصدق (زندگینامه)» و «مشارکت» اشاره کرد. 
 
علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه‌های نویسندگی که نخستین نشست آن یکشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ برگزار می‌شود، می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در میدان صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما