جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۱
کد خبر: ۸۶۵۷۷
|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس برگزار می‌شود:
همزمان با روز ملی خلیج فارس، ویژه برنامه «از پارس تا فارس» به همت فرهنگسرای اخلاق در بخش‌های نمایشگاهی و صحنه‌ای روز جمعه ۱۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری از ساعت ۱۷تا ۲۰ در میدان چهارصد دستگاه برگزار می‌شود.
«از پارس تا فارس»؛ جلوه‌ای از غرور ایرانیانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بخش‌های مختلف این برنامه اجرای گروه سرود و همخوانی نونهالان دارالمؤمنین تهران با موضوع خلیج‌فارس، مسابقه نقاشی نقشه ایران و خلیج‌فارس با حضور کودکان و اهدای جوایزی به بهترین جملات توصیفی درباره آن عنوان کرد.
 
«رادیو پارس» از دیگر بخش‌های این برنامه است که هنرمندان در قالب‌های مختلف، موقعیت جغرافیایی، استراتژیک، اقتصادی، تجاری و نظامی، خلیج‌فارس و تنگه هرمز را برای مخاطبان تبیین نموده و با حضور در بین شهروندان، مسابقات فرهنگی برگزار کرده و جوایزی به برگزیدگان اهدا می‌کند.

با تمهیدات و طراحی‌هایی که اندیشیده شده است المان‌هایی با موضوع خلیج‌فارس تعبیه‌شده که مزین به گل‌های بهاری است که از علاقه‌مندان، عکس‌های خانوادگی و سلفی تهیه‌شده و از طریق شبکه‌های مجازی برایشان ارسال می‌شود.

به همین مناسبت با حضور یکی از مربیان درجه یک فدراسیون شطرنج و عضو اسبق تیم ملی، مسابقه سیمولتانه (دسته‌جمعی) با حضور علاقه‌مندان در محل اجرای برنامه برگزارشده و به افرادی که حائز امتیاز لازم شوند جوایزی اهدا می‌شود.
 
بوستان قانون در خیابان پیروزی، میدان چهارصد دستگاه، جنب کتابخانه ابن‌سینا واقع است.
نظر شما