پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۴
کد خبر: ۸۶۷۰۰
|
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
ویژه‌برنامه «آدینه‌ها عیدند» در نخستین هفته اجرایی خود در بوستان اعتماد، به مناسب عید سعید مبعث میزبان خانواده‌هاست.
جشن عید مبعث در «آدینه‌ها عیدند»به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای عطار،  ویژه‌برنامه «آدینه‌ها عیدند» با شعار «جمعه‌ها را زنده نگه داریم»  از این هفته به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۰ در بوستان اعتماد  برگزار می‌شود.

از این پس این ویژه‌برنامه جمعه هر هفته در بوستان اعتماد برگزار خواهد شد و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری میزبان خانواده‌های محترم است.

اجرای برنامه‌های شاد و ویژه در رادیو هفت‌چنار، نمایشگاه و فروشگاه فروش محصولات چرمی، غرفه فروش محصولات فرهنگی، مشاوره مذهبی، مشاوره تحصیلی، قصه‌گویی،  طب سنتی، خوشنویسی، شمع‌سازی، غذای سالم، جشنواره بازی‌های بومی محلی که در آن  شهروندان علاقه‌مند و به‌ویژه کودکان و نوجوانان در ده‌ها بازی بومی، سنتی، ورزشی و فکری شرکت می‌کنند و در پایان جوایزی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

طناب‌کشی، وسطی، دارت، ماروپله، دوز بازی، یه قل دو قل، منچ، اسم‌فامیل و انواع بازی‌های فکری از جمله بازی‌هایی است که در این برنامه اجرا می‌شود.

این هفته به واسطه تقارن با مبعث رسول اکرم (ص) «آدینه‌های عیدند» رنگ و بوی دیگری گرفته است و استیج با شکوهی به مناسبت این عید بزرگ برقرار است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ به نشانی میدان بریانک، خیابان دعوتی، بوستان اعتماد مراجعه کنند.

نظر شما