چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۳۳
کد خبر: ۸۶۸۳۷
|
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
یکی از ویژه برنامه‌هایی که از سوی منطقه ۶ برای نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران ترتیب داده شده است، میزبانی از اهالی فرهنگ و هنر است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۶ در نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران برنامه‌هایی با موضوع ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را برگزار می‌کند. این برنامه‌ها شامل گفت‌و‌گوی ویژه با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، تئا‌تر شورایی و ارائه فعالیت‌های فرهنگی ۱۰ ساله و چهره‌پردازی از تصویر شهید جهان آرا در زمان برگزاری نمایشگاه است. 
 
یکی از برنامه‌های شاخص این منطقه گفت‌و‌گوی روزانه ویژه با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه است که با حضور مخاطبان، نشستی صمیمانه درباره برنامه‌های سازمان برگزار می‌شود. نام مهمان‌ها و روز حضور ایشان در نمایشگاه فرهنگ و هنر به این شرح است: 

 قاسم صرافان ۲۷ اردیبهشت - ساعت ۱۰:۳۰
 
علی محمد مودب ۲۸ اردیبهشت - ساعت ۱۶

حمیدرضا پگاه        ۲۹ اردیبهشت- ساعت۱۶

یعقوب توکلی وسعید بیابانکی ۳۰ اردیبهشت -ساعت۱۶

اسماعیل امینی ۳۱اردیبهشت- ساعت ۱۱

ابوالفضل درخشنده ۱ خرداد -ساعت ۱۴

میکاییل شهرستانی ۱ خرداد ساعت۱۷

قطب الدین صادقی ۲ خرداد -ساعت ۱۷

محسن حسام مظاهری ۳ خرداد -ساعت۱۷

نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران از ۲۸ اردیبهشت تا ۳ خرداد پذیرای شهروندان تهرانی است. علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه‌ها می‌توانند به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، ابتدای بزرگراه نیایش، پردیس سینما گالری ملت مراجعه کنند. همچنین شهروندان از مناطق مختلف شهر تهران با مراجعه به فرهنگسرا‌ها و ثبت‌نام در تور «فرهنگ گردی شهر تهران» می‌توانند از نمایشگاه بازدید به عمل آورده و در برنامه‌های شاد و مفرح نمایشگاه شرکت کنند.
نظر شما