جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۰
کد خبر: ۸۷۰۰۵
|
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
مصطفی رحماندوست که برای برگزاری کارگاه مادران قصه‌گو به نمایشگاه فرهنگ و هنر آمده بود، درباره این نمایشگاه گفت: برای آمدن مردم به این نمایشگاه باید انگیزه‌های قوی ایجاد شود.
فرهنگسراها سطح فرهنگ منطقه را بالا می‌برندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مصطفی رحماندوست درباره همکاری با مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: خاطرم نیست، شروع همکاریم با سازمان به چه زمانی بر می‌گردد. اما با بیشتر مناطق همکاری داشتم و در هر منطقه در دو موضوع فعالیت می‌کردم. یکی برگزاری کارگاه قصه‌گویی تا باعث گسترش فرهنگ مطالعه شود و دیگری مهارت ارتباط با بچه‌ها؛ در واقع به طور کلی فرهنگسراها باعث می‌شوند سطح فرهنگ منطقه بالا بیاید و متفاوت شود.
 
وی با اشاره به اینکه مخاطب اصلی این نمایشگاه مدیران فرهنگی هستند، گفت: اگر من برای کارگاه به این نمایشگاه نمی‌آمدم، دلیل دیگری برای آمدن نداشتم. مردم عادی هم انگیزه کافی برای آمدن ندارند چراکه دیدن گزارش عملکرد سایر مناطق و فعالیت‌های آن‌ها برایشان جذابیت ندارد که حاضر شوند برای آمدن به آن وقت و انرژی صرف کنند. 
 
رحماندوست ادامه داد: در برگزاری نمایشگاه بعدی بهتر است برای حضور بیشتر مردم انگیزه ایجاد کنند. فرد باید به دنبال پیدا کردن یک گمشده یا خبر و به‌دست آوردن اطلاعاتی که به آن نیاز دارد، به نمایشگاه بیاید.
نظر شما