جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۶
کد خبر: ۸۷۱۲۸
|
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
کتابخانه هفت چنار برگزار می‌کند؛
کتابخانه هفت چنار باهدف افزایش سرانه مطالعه نوجوانان سلسله نشست‌هایی را برگزار می‌کند که در آن با حضور یک نویسنده کتابی معرفی و دورخوانی می‌شود.
دیدار صمیم و دوستانه با نویسنده
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه «هفت چنار» با وجود هفت هزار جلد کتاب و بیش از ۵۰۰ عضو فعال که عمده آن را نوجوانان تشکیل می‌دهند؛ باهدف افزایش سرانه مطالعه نوجوانان، معرفی کتاب‌های مناسب و آشنایی نوجوانان با نویسندگان آغاز به‌کار کرد.
 
در این ویژه‌برنامه یک نویسنده انتخاب می‌شود و اعضای کانون یک یا چند اثر او را با هم دورخوانی می‌کنند، در پایان با حضور نویسنده آن کتاب، به نقد و بررسی آن کتاب می‌پردازند.
 
نخستین جلسه این کانون، سه‌شنبه ۱۱ خرداد ساعت ۴ با خوانش کتاب ۴ جلدی «جزیره بی‌تربیت‌ها» و با حضور نویسنده این کتاب «شهرام شفیعی» در کتابخانه هفت چنار برگزار خواهد شد.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند سه‌شنبه ۱۱ خرداد به نشانی خیابان قزوین، میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان حسام‌الدین، کوچه محققی، بوستان ناظمی، کتابخانه هفت چنار مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره  تلفن ۵۵۷۸۷۷۰۰ تماس بگیرند.

عضویت در این کانون برای عموم نوجوانان آزاد و رایگان است.
نظر شما