شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۶
کد خبر: ۸۷۱۶۳
|
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد؛
نمایشگاه پوستر «کوکب هدایت» به مناسبت سالگرد رحلت ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ در نگارخانه فرهنگسرای بهمن برپا می‌شود.
نمایشگاه «کوکب هدایت» در فرهنگسرای بهمن برپا می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در این نمایشگاه که از دوازدهم خرداد در سالن نگارستان این نگارخانه برپا می‌شود؛  ۲۰ تابلو اثر خوشنویسی شده از ۱۵ استاد و هنرمند خوشنویس معاصر کشور در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت.

غلامحسین امیرخانی، جواد بختیاری، عبدالله مرادی، مجید حسین زاده، ناصر جواهری پور، حسین غلامی، یوسف خاموشی افشار، احمد پیله چی، صداقت جباری، حمید عجمی، علی شیرازی، کیخسرو خروش، علیرضا مددی، امیر فلسفی و ناصر نوروزی منش از جمله هنرمندانی هستند که آثار خوشنویسی شده آنها در قالب پوستر به نمایش عموم گذاشته خواهد شد.

این نمایشگاه با مشارکت و همکاری واحد فرهنگی هنری بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایران و در قالب پوسترهایی از رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران در منطقه ۱۶ برپا می‌شود.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه پوستر می‌توانند تا سی و یکم خرداد ماه در ساعات اداری به نگارخانه فرهنگسرای بهمن به نشانی میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۳۱۲۱۸۰ تماس بگیرند.
نظر شما