جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۳
کد خبر: ۸۷۳۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
در ششمین روز از برنامه‌های «یک شب نورانی»، مسجد امام حسین (ع) در منطقه ۲۰ شهر تهران میزبان روزه داران بود.
تاکید بر اهمیت روزی حلال در شب ششم برنامه «بر آستان جانان»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، روز ششم برنامه یک شب نورانی از سلسله برنامه‌های بر آستان جانان ویژه ماه مبارک رمضان در مسجد امام حسین (ع) شهرری (محله دیلمان) در تاریخ ۲۵/۳/۹۵ ساعت ۱۹ برگزار شد. 

جزء‌خوانی و ترتیل‌خوانی قرآن کریم، اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، میزبانی از میهمانان ضیافت الهی با افطاری ساده، همزمان توزیع اوراق مسابقه کتبی و سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی پیرامون فضیلت ماه مبارک رمضان از برنامه‌های «یک شب نورانی» فرهنگسرای ولاء در ششمین اجرا بود. 

سخنرانی با موضوع رزق و روزی حلال، تکریم زندگی و برگزاری مسابقات فرهنگی از متن سخنرانی ایراد شده و اهدا جوایز، تجلیل از خانواده شهیدان اسماعیلی و جعفری و تلاوت مجلسی قرآن توسط قاری ممتاز آقای سبزعلی از دیگر بخش‌های این برنامه بود. 

 همچنین از برنامه‌های جنبی این محفل معنوی می‌توان به برپایی نمایشگاه کتاب، ایستگاه ورزش، کارگاه‌های هنری، ویژه برنامه ایستگاهی با موضوع اقتصاد مقاومتی، کمپین فضای مجازی صلوات برای ظهور حضرت ولیعصر (عج)، مشاوره خانواده، طب سنتی و بخش خلاقیت کودک از دیگر بخشهای این برنامه بود.
نظر شما