جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۴
کد خبر: ۸۷۴۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
فرهنگسرای تهران به روزه داران مساجد کتاب هدیه می‌کند
«افطاری با طعم کتاب» عنوان طرحی است که در قالب آن به نمازگزاران روزه دار مساجد کتاب هدیه می‌شود.
افطاری با طعم کتاب در شب‌های نورانیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه برنامه «یک شب نورانی» به مدت ۱۴ شب در مساجد این منطقه از سوم تا شانزدهم ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، کتاب‌های مذهبی متناسب با ایام ماه مبارک رمضان به نمازگزاران اهدا می‌شود. 

فرهنگسرای تهران با مشارکت انتشارات نظری این برنامه را برگزار می‌کند و کتابهای این انتشارات را به روزه داران اهدا می‌کند. 

ویژه برنامه شامگاهی «یک شب نورانی» با همکاری مساجد منطقه ۲۲ از شب سوم تا شب شانزدهم ماه مبارک رمضان، در محورهای مختلف اجرا می‌شود که جزء خوانی قران کریم، برپایی نماز مغرب و عشاء، افطاری ساده، سخنرانی پیرامون موضوعات رزق حلال، صبر، انصاف و تکریم زندگی، برگزاری مسابقات فرهنگی، مذهبی،، اجرای مسابقات فرهنگی، مناجات، تجلیل از چهره‌های قرآنی و فرهنگی و... از جمله آنهاست. 

در بخش جنبی این ویژه برنامه هم چنین نمایشگاه کتاب، نمایشگاه محصولات قرآنی، مشاوره خانواده و... برگزار می‌شود و اهدای کتاب‌های مذهبی انتشارات نظری به شهروندان نمازگزار نیز از دیگر بخش‌های این برنامه است. 

مساجد منطقه ۲۲ تا دوم تیر ماه میزبان نمازگزاران و روزه داران است وعلاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌۴۴۱۳۷۰۶۰تماس بگیرند.
نظر شما