چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۸
کد خبر: ۸۷۵۱۱
|
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
فرهنگسرای گلستان دوازدهمین برنامه «یک شب نورانی» خود را دوشنبه ۳۱ خرداد ساعت ۱۹:۳۰ در شب خجسته میلاد سومین ستاره تابناک آسمان ولایت و امامت و گرامیداشت روزه اکرام در مسجد امام رضا (ع) نارمک برگزار کرد.
جشن کریم اهل بیت (ع) در ویژه برنامه «یک شب نورانی»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این برنامه که با سالروز فرخنده میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) همزمان شده بود، مداح و ذاکر اهل بیت آقای اصغر دوستی مراسم مولودی خوانی و مدیحه سرایی برگزار کردند که با شادی و سرور، شور و شعف و استقبال چشمگیر روزه داران و دوستداران حضرتش همراه بود و با پخش شیرینی و شربت این میلاد فرخنده را جشن گرفتند. 

در ادامه سردار اثباتی فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص سبک زندگی اسلامی ایرانی صحبت‌هایش را بیان کرد. 

تکریم از خانواده شهید زینعلی، ایمان الله مراد کاسب نمونه و محمدی خادم مسجد با حضور مدیر محترم منطقه و سردار اثباتی با اهدای لوح وهدیه انجام شد. 

پایان بخش برنامه مسجد امام رضا (ع)، تجلیل از فعالان قرآنی عموعلی، میلاد حسینی نژادیان، علی‌نژاد، داوود اسدی و علیرضا بهرامی گوهر با هدف تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به انجام تکالیف شرعی بود و لوح سپاس از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸ توسط سردار اثباتی فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح به رسم یادبود تقدیم ایشان شد.
نظر شما