جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۹
کد خبر: ۸۷۵۲۷
|
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
مسابقه کتابخوانی صوتی قصه‌های قرآنی که به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۰ و کتابخانه عطار نیشابوری در فرهنگسرای بندگی برگزار شد، برگزیدگان خود را می‌شناسد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای بندگی که در نخستین روزهای ماه مبارک رمضان در میدان امام حسین (ع) میزبان روزه‌داران بود، با بیش از ۱۰ غرفه مختلف، به مخاطبان خود خدمات فرهنگی و هنری ارائه می‌کرد. 
 
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۰ با غرفه قصه‌های قرآنی میزبان مخاطبن این برنامه بود. این منطقه که به تازگی فراخوان ارسال آثار به سومین دوره جشنواره تولید کتاب‌های صوتی برای کودکان، نوجوانان و نابینایان را منتشر کرده است، در این غرفه علاقه‌مندان را به تولید کتاب صوتی با موضوع قصه‌های قرآنی تشویق ‌کرد و به آن‌ها ساخت یک کتاب صوتی را آموزش داد. 
 
تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر در این غرفه اقدام به خوانش یک قصه قرآنی کرده‌اند و آزمون صدا داده‌اند.
   
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۰ فردا ۳ تیر ماه همزمان با اختتامیه فرهنگسرای بندگی، پنج نفر از برگزیدگان خود را به قید قرعه معرفی و تجلیل می‌کند. 
  
علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند امروز از ساعت ۲۰:۳۰  به غرفه قصه‌های قرآنی در فرهنگسرای بندگی واقع در ضلع جنوبی میدان امام حسین (ع) مراجعه کنند.
نظر شما