جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۵
کد خبر: ۸۷۵۶۰
|
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
پنجمین نشست با هم بخوانیم کتابخانه فردوس فردا یکشنبه ۶ تیرماه ساعت ۱۷ به منظور مطالعه گروهی، معرفی و بررسی داستان «کلاه سیاه نخی» نوشته ایمان فراصت برگزار می‌شود.
بازخوانی «کلاه سیاه نخی» ایمان فراصت در فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سلسله محافل ادبی با هم بخوانیم از جمله برنامه‌های کتابخانه فردوس در سال جاری است که یکشنبه‌ها یک هفته در میان برگزار می‌شود. 

در برنامه این هفته با هم بخوانیم کتابخانه فردوس داستان کلاه سیاه نخی از کتاب «۱۳ داستان کوتاه از سیزده نفر» با حضور جعفر توزنده‌جانی نویسنده و منتقد ادبی و جمعی از علاقه‌مندان به کتابخوانی خوانش و بررسی می‌شود. 

کتاب ۱۳ داستان کوتاه از سیزده نفر، مجموعه‌ای است به قلم داستان‌نویسان معاصری همچون علیرضا محمودی ایرانمهر، حافظ خیاوی، نازنین جودت، محسن حکیم‌ معانی، مهام می‌قانی، حسین مهکام، لیلا قاسمی، یاسر نوروزی، علی کرمی، مصطفی انصافی، ایمان احمد‌زاده خلیفه، ایمان فراصت و تانیا یزدانی. 

در بخشی از داستان کلاه سیاه نخی آمده است: «سه سال دارو خورد و شناخت درمانی کرد، نشد، دارو را نخورد و نشد، شناخت درمانی را‌‌ رها کرد و نشد، می‌خواست راه‌های آرام شدنش را خودش کشف کند، نشد، ورزش کرد،‌‌ رها کرد، خانه ماند، بیرون رفت، دوست پیدا کرد، ول کرد، یکی دوبار مهمانی رفت، نرفت، تصمیم می‌گرفت بیرون بزند، لباس می‌پوشید، در می‌آورد، همراهی‌اش که می‌کردم آب شدندش را می‌دیدم، خیس عرق شدنش را، گاهی از حد اضطراب راه رفتن در شلوغی برایش ناممکن بود، می‌گفتند فوبی فضای باز دارد...» 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما