جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۱
کد خبر: ۸۷۷۱۸
|
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
رییس مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از همکاری این سازمان با دانشگاه پیام نور، ایران خودرو و سایپا، در زمینه آموزش‌های عمومی با توجه به تقاضای آن‌ها خبر داد.
برگزاری دوره های آموزش عمومی برون سازمانی در مرکز آموزشبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، عبدالرضا کردی، رییس مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری، در خصوص همکاری با دانشگاه پیام نور و تحت پوشش قرار دادن دانشجویان و خانواده‌های پرسنل این دانشگاه اظهار داشت: با معرفی دوره‌های آموزشی جدید در فصل تابستان ۱۳۹۵شاهد افزایش خدمات آموزشی ۱۰۰ درصدی بوده که با این اتفاق یک نظام تحولی کمی و کیفی در آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به وجود آمده است.
 
وی در ادامه بیان کرد: دانشجویان دانشگاه پیام نور که دارای جمعیتی حدود ۸۰ هزار نفر است، تحت پوشش آموزش‌های سازمان قرار گرفته‌اند. مرکز آموزش برای نیروهای در حال خدمت این دانشگاه نیز با توجه به تقاضای آن‌ها دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند.

عبدالرضا کردی گفت: قبل از این، دانشجویان و خانواده‌های پرسنل سازمان امور مالیاتی ایران خودرو و سایپا از مزایای دوره‌های آموزشی سازمان برخوردار شده‌اند و همایش‌هایی با موضوعات سلامت، رزق حلال و... ویژه این سازمان‌ها برگزار شده است. 

رییس مرکز آموزش بیان کرد: این مرکز آماده برگزاری همایش‌های مختلف با موضوعاتی همچون؛ دوره‌های تخصصی با محوریت صبر، انصاف، رزق حلال و سلامت است که می‌توان برای دانشجویان و خانواده‌های ایشان و دیگر سازمان‌ها بنا به نیازشان برگزار کرد.
مطالب مرتبط
نظر شما