جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۵
کد خبر: ۸۷۹۹۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
دو فیلم و دو نمایش ویژه کودک و نوجوان در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسراها و پردیس‌های سینمایی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ این روزها با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده‌اند.
پردیس‌های سینمایی و سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسراها در قرق بچه‌هابه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نمایش «قصه‌های من، تو، رستم و شاهنامه» به کارگردانی مریم معترف، نوشته حسن باستانی و نقش‌آفرینی ناصر آویژه، حسین مزینانی و منا شمس‌الدینی از ۲۰ تیرماه اجرای خود را در فرهنگسرای ابن‌سینا آغاز کرده و تا پایان مرداد ماه نیز میزبان علاقه‌مندان است.

این نمایش که روایتی است از شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی و صحنه آن نیز از مواد بازیافتی تولید شده است با اجرای فانتزی و شاد خود توانسته مخاطبان فراوانی را به خود جلب کند. 
علاقه‌مندان به تماشای این اثر می‌توانند به شهرک غرب، خیابان ایران زمین شمالی، فرهنگسرای ابن‌سینا مراجعه کنند.

فیلم سینمایی «ننه نقلی» به کارگردانی پرویز صبری و نقش آفرینی احمدرضا اسعدی، رضا عظیمی و اسداله یکتا که پنجمین فیلم پرفروش هفته گذشته بود و روایتگر همان داستان نوستالژیک ننه نقلی است که برای دیدن نوه‌اش راهی می‌شود.

این فیلم سینمایی همه روزه در ساعت ۱۲، ۱۴ و ۱۶ در پردیس سینمایی ملت و ساعت ۱۴، ۱۵:۳۰ و ۱۷:۳۰ در پردیس سینمایی رازی به نمایش درمی‌آید.

نمایش موزیکال «جشن بزرگِ بزرگِ بزرگ» ویژه کودکان و نوجوانان تا ۱۰ مردادماه در خانه فرهنگ فدک اجرا می‌شود.

این نمایش داستان روباهی را روایت می‌کند که سودای ریاست و سلطه بر جنگل دارد.
نمایش «جشنِ بزرگِ بزرگِ بزرگ» به نویسندگی مهدی علیمردانی، بازنویسی بهاره میرزاپور و کارگردانی راحله شمس‌آبادی از روز دوشنبه ۲۱ تیر ماه  تا ۱۰ مردادماه همه روزه ساعت ۱۸ در سالن آمفی‌تئاتر خانه فرهنگ فدک روی صحنه می‌رود.

بهره میزاپور، سامان فرشید نیا، راضیه رفیع زاده، محسن ابوالفتحی و فاطمه محترم از جمله بازیگرانی هستند که در این نمایش سراسر شاد و مفرح به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای دیدن این نمایش می‌توانند به میدان رسالت، خیابان شهید مدنی، بعد از تقاطع جانبازان (گلبرگ)، بوستان فدک، خانه فرهنگ فدک مراجعه کنند.


«دزد و پری» دیگر فیلم سینمایی ژانر کودک و نوجوان نوشته بهروز مفید و به کارگردانی حسین قناعت از ابتدای این هفته به نمایش عمومی درآمد. 

بهزاد فراهانی، بهنوش بختیاری، رامین ناصر نصیر، نادر سلیمانی، نگین معتضدی، مرتضی زارع، حمید کاشانی، مهدی تارخ، کاظم برزگر، فرشاد حسینی، سارا روستاپور و بازیگران کودک: محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و پارسا شکوری فرد در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«دزد و پری» که فضایی مفرح، موزیکال و مطلوب خانواده‌ها دارد، ماجرای یک نظامی بازنشسته را روایت می‌کند که مجبور می‌شود به مدت ۲۴ ساعت مدیریت مهدکودک دخترش را انجام دهد و در همین ۲۴ ساعت است که ماجراهای عجیب و غریبی برای او و کودکان حاضر در مهد کودک روی می‌دهد.


نظر شما