جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۸
کد خبر: ۸۸۰۳۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران از نمایشگاه عملیات مرصاد بازدید کرد.
مهم‌ترین فعالیت‌ فرهنگی مترو حفظ و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس استبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ همزمان با بیست و هشتمین سالگرد عملیات مرصاد بنی حسن معاون فرهنگی اجتماعی مترو ضمن بازدید از نمایشگاه عملیات مرصاد گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و حماسه شهدای دفاع مقدس از مهم‌ترین وظایف هر دستگاه و نهاد فرهنگی است.

بنی حسن افزود: نمایشگاه‌هایی که در حوزه دفاع مقدس برپا می‌شود، ضمن یادآوری رشادت‌های غیور مردان ایران اسلامی، نسل بعد از جنگ را نیز با نحوه اجرای عملیات‌ها آشنا می‌کند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مأموریت هایی که ما در مترو تهران در بخش فرهنگی دنبال خواهیم کرد، حفظ و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت‌های گوناگون است.

در حاشیه این بازدید مدیر فرهنگی هنری مترو ضمن تشکر از حضور معاون فرهنگی اجتماعی مترو در نمایشگاه مرصاد، بخش‌های مختلف این نمایشگاه را معرفی کردند.

قضاتلو با اشاره به برنامه‌هایی که پیش‌ از این در مترو توسط فرهنگسرای مترو برپا شده است ادامه داد: فرهنگسرای مترو با تمام امکانات خود آماده برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی را در سطح مترو شهر تهران است.

نمایشگاه عملیات مرصاد با برپایی غرفه‌هایی از جمله روایت گری توسط نوجوان روایت گر حسام سعیدی، اجرای تئاتر شورایی توسط فرهنگسرای خاوران، پخش مستند عملیات مرصاد، دل نوشته‌ای به شهدا، رادیو مرصاد، نمایش ۵۰ قطعه عکس از عملیات و گرفتن عکس یادگاری تا ۶ مردادماه در ایستگاه مترو شهدا برپا است.

علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند تا ساعت ۲۰ از این نمایشگاه بازدید به عمل‌آورند.  
نظر شما