جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۸
کد خبر: ۸۸۲۱۹
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
عصر شانزدهمین روز مرداد ماه سال جاری مهدی عباسی شهردار منطقه ۱۷ به همراه دو نفر از مدیران شهرداری منطقه به خانه فرهنگ سلمان فارسی آمده و از نزدیک با مدیریت و کارکنان مرکز آشنا شدند.
شهردار منطقه ۱۷ میهمان خانه فرهنگ سلمان فارسی شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این دیدار دوستانه عباسی (شهردارمنطقه ) از فعالیت های این مرکز اظهار رضایت کرده و با سورانی مدیر خانه فرهنگ به گفتگو نشست. در این میهمانی فرهنگی که مهدی تقی نژاد مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۷ و محمد حبیبی معاون پشتیبانی منطقه نیز حضور داشتند پیرامون مشکلات و کمبود های این خانه فرهنگ گفت‌وگو شد. 
 
سورانی ( رییس خانه فرهنگ سلمان فارسی ) در این جلسه گفت : ما در این خانه با توجه به کمبود امکانات و مشکلات پیش رو سعی می کنیم بالاترین آمار مخاطب را از میان اهالی منطقه جذب کنیم. عمده مخاطبان ما را بانوان ، کودکان و نوجوانان تشکیل می دهند که با توجه به نیازها و سلایق عموم کلاس های مختلفی در رشته های علمی ، فرهنگی ، قرآنی ، هنری و ورزشی برگزار کرده ایم . وی افزود : تمامی کلاس های آموزشی علوم قرآنی بنا به نظر ریاست محترم سازمان به صورت رایگان برگزار می شود که خوشبختانه با استقبال بسیار خوب مخاطبان روبرو شده است. وی در پایان جلسه گفت: امیدواریم با عنایت خداوند متعال و حمایت شهرداری منطقه بتوانیم با بهبود بخشیدن به فضای مجموعه و افزایش امکانات رضایت مخاطبان را بیش از پیش جلب کرده و خانه پربارتر و زیباتر داشته باشیم.  این جلسه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به طول انجامید. 
  
در ادامه این جلسه عقیل منصوری معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۱۷ نیز به این جمع پیوست و بحث پیرامون مسایل فرهنگی نیز به مباحث اضافه شد.
نظر شما