جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۰
کد خبر: ۸۸۲۲۰
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
خانه کاریکاتور شاهد برپایی نمایشگاهی شامل آثار برگزیده‌ی سعید صادقی، مهدی عزیزی و محمود نظری در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی خواهد بود.
منتخب آثار سه کاریکاتوریست نمایش داده می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، افتتاحیه نمایشگاه «مروری بر آثار سه افتخارآفرین کارتون ایران» و همچنین تقدیر از این سه هنرمند، یکشنبه ۱۷ مردادماه برگزار شد.

سعید صادقی از جهرم (برنده بیش از ۹۰ جایزه ملی و بین‌المللی) محمود نظری از همدان (برنده بیش از ۱۰۰ جایزه ملی و بین‌المللی) و مهدی عزیزی از اراک (با کسب بیش از ۹۰ جایزه ملی و بین‌المللی) سه کارتونیست افتخار آفرینی هستند که آثارشان از ۱۸ تا ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ در خانه کاریکاتور به تماشاست.

در آیین گشایش این نمایشگاه طی مراسمی الواح تقدیر و جوایزی به این هنرمندان اهدا شد. شهرام بابایی مدیر هنرهای تجسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این مراسم اعلام داشت که امیدوار است این اتفاق استمرار یابد تا زمینه برای آشنایی و تقدیر از هنرمندان افتخار آفرین این مرز و بوم فراهم شود.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا پایان مردادماه ساعت ۹ تا ۱۷ به خیابان شریعتی، تقاطع همت، خیابان گل‌نبی غربی، بعد از میدان شهید احمدی روشن (کتابی)، شماره ۴۴، خانه کاریکاتور ایران مراجعه کنند.
مطالب مرتبط
نظر شما