دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۶
کد خبر: ۸۸۳۰۲
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
همزمان با میلاد کریمه اهل بیت انجام می‌شود
همزمان با بر پایی فرهنگسرای زیارت در ۱۰ نقطه از پایتخت، دو محصول فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت میلاد علی بن موسی‌الرضا(ع) میان علاقه‌مندان توزیع می‌شود.
توزیع هدیه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگسرای زیارتبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه برنامه دهه کرامت با عنوان «رأفت کریمانه» با اجرای ویژه برنامه‌های مختلف از ۱۴ مردادماه آغاز شده و ۲۴ مردادماه پایان این دهه ادامه خواهد داشت.
 
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران امسال با شعار «تهران؛ تکریم زندگی» برنامه‌های خود را اجرا می‌کند و در دهه کرامت نیز با برپایی فرهنگسرای زیارت در ۱۰ نقطه از پایتخت به مناسبت ولادت امام رضا (ع) شور و حالی دیگر به شهر بخشیده است.
 
فرهنگسرای زیارت در ۱۰ ایستگاه در نقاط مختلف شهر از جمله آستان مقدس امام زاده صالح (ع)، میدان حضرت ولی عصر (عج)، میدان هفت حوض، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، ایستگاه راه آهن تهران، سبزه میدان، عوارضی اتوبان تهران-قم، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، دو ایستگاه مترو و آستان مقدس امام زاده حسن (ع) برپا می‌شود  و به همت معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دو هدیه فرهنگی با موضوع رأفت کریمانه و حضرت علی بن موسی‌الرضا در فرهنگسرای زیارت میان حاضران توزیع خواهد شد.
  
یکی از این محصولات فرهنگی به صورت دفترچه‌ای پنج صفحه‌ای از احادیث و روایات مختلفی درباره امام رضا (ع) تهیه شده است و هدیه دیگر با طراحی متفاوتی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد. در یک طرف این محصول فرهنگی که در آن نیز احادیث و روایات مختلفی درج شده، تصویری از پنجره فولاد و در طرف دیگر آن نقشی با مضمون ضامن آهو درج شده است.
نظر شما