شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۹
کد خبر: ۸۸۴۸۱
|
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
فرهنگسرای مهر به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و نیاز خانواده‌ها به یک مکان سالم و امن فرهنگی و تفریحی در روزهای تعطیل، ویژه برنامه‌ی «آدینه‌ها عیدند» را در بوستان بعثت برگزار می‌کند.
ویژه برنامه‌ی «آدینه‌ها عیدند» در بوستان بعثتبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه برنامه‌ی «آدینه‌ها عیدند» با تأکید بر فضایل اخلاقی، تکریم زندگی و خانواده اجرا می‌شود و با هدف گسترش محاسن و فضایل اخلاقی با تمرکز بر اخلاق عمومی برنامه‌ریزی شده است و شهروندان تهرانی می‌توانند هر آدینه با مراجعه به فرهنگ‌سرای مهر از ویژه‌برنامه‌های پیش‌بینی‌شده بهره‌مند شوند. 

برپایی غرفه‌هایی چون: هنرهای دستی، عرقیات گیاهی، مشاوره، طب سنتی، دم‌نوش‌ها، نمایشگاه کتاب، نگار گذر و برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی از جمله: طناب‌کشی، وسطی، دارت، مارپله، دوز بازی و انواع بازی‌های فکری از جمله برنامه‌هایی است که با حضور خانواده‌ها اجرا خواهد شد.

ویژه برنامه‌ی «آدینه‌ها عیدند» جمعه هر هفته از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در بوستان بعثت برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه به بوستان بعثت واقع در اتوبان شهید تندگویان، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۵۵۰۳۳۹۰۰  تماس بگیرند. 
نظر شما