جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۶
کد خبر: ۸۸۵۶۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
سید کریم قنبری «شاعر پیشکسوت» در ویژه برنامه روز فرهنگ منطقه ۴ تجلیل می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ روز فرهنگ عنوان ویژه‌برنامه‌ای است که با هدف تجلیل و معرفی مفاخر فرهنگی منطقه اجرا می‌شود در این برنامه، از سید کریم قنبری به پاس یک عمر تلاش ادبی متعهدانه تقدیر می‌شود.
  
سید کریم قنبری مدرس اسبق دانشگاه هنر و ادبیات دانشگاه تهران سال ۱۳۲۳ در کرمانشاه  متولد شد. دوران کودکی و تحصیلات خود را در قصر شیرین گذراند. قنبری از دوران نوجوانی به سرودن اشعار پرداخت. شعرهای او تاکنون به صورت پراکنده در نشریات، جُنگ‌های ادبی و مجموعه شعرهای گردآوری شده، انتشار یافته است. قنبری به غیر از سرودن شعرهای آیینی و مذهبی، اجتماعی، سبک شعر ساده را به نام خود به ثبت رسانده است. 
  
برنامه روز فرهنگ با مشارکت کانون ادبی اشراق برگزار می‌شود. در این برنامه ابتدا خانم حسینی دبیر کانون اشراق کارشناس ادبی و شاعر و دیگر اعضا به شعر خوانی می‌پردازند و سپس آیین معرفی و تقدیر از استاد سید کریم قنبری  انجام می‌شود.
 
علاقه مندان به حوزه شعر و ادبیات می توانند به نشانی : فلکه دوم تهرانپارس ، خیابان جشنواره ، فرهنگسرای اشراق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن : 77354735 تماس بگیرند.
نظر شما