پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۸
کد خبر: ۸۸۵۶۷
|
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانوده وزارت ورزش و جوانان از برگزاری سلسله نشست‌های خانواده پایدار و آموزش عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تابستان ۹۵ تقدیر کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ناصر صبحی قراملکی، مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان، طی نامه‌ای به محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، از عملکرد ۱۸ ماهه سازمان در حوزه خانواده پایدار و آموزش عمومی با الگوی سبک زندگی اسلامی، تهیه و تدوین برنامه جامع توامندسازی خانواده با رویکرد قرآن کریم توسط مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری، تقدیر و تشکر کرد.
 
وی در این نامه اشاره کرده است: «بدیهی است این اقدامات ارزشمند شما نه تنها زمینه‌ساز تحقق اصل دهم قانون اساسی مبنی بر تسهیل تشکیل نهاد خانواده بوده، بلکه به صورت قوی و اثربخشی باعث استقرار خانواده بر مبنای اخلاق اسلامی است. امیدوارم الگوی موفق شما در حوزه تحکیم خانواده بتواند برای همه شهرداری‌های کشور به عنوان یک الگوی عملی در زندگی اجتماعی شهروندان جمهوری اسلامی باشد.»
 
سلسله نشست‌های خانواده پایدار با سه رویکرد نشست‌های تحکیم خانواده، ویژه‌برنامه عفاف و حجاب و زوج‌های سال‌اولی در جشنواره تابستانی سال ۹۵ در مراکز فرهنگی هنری مناطق ۲۲گانه تهران در حال برگزاری است. این نشست‌ها در قالب‌های همایش، سمینار، فعال‌سازی مرکز مشاوره، توزیع محصولات فرهنگی و... به صورت رایگان از ۲۰ تیر تا ۲۳ شهریور ماه برگزار می‌شود.
 
همچنین سلسله نشست‌های موضوعی با رویکرد آموزش عمومی پیرامون رزق حلال، صبر، سلامت و انصاف با همکاری مسئولان آموزش مناطق ۲۲گانه شهر تهران و فرهنگسراهای خاص و تابعه از ۲۶ تیرماه و طی چهار جلسه در پنج فرهنگسرای سطح شهر تهران آغاز شده است و تا ۳۰ آذرماه ادامه خواهد داشت.
 
این سلسله نشست‌های موضوعی با هدف هنجارسازی در مقوله‌های رزق حلال، صبر، سلامت و انصاف به عنوان رفتار مطلوب در میان شهروندان تهرانی در مناطق ۲۲گانه شهر تهران برگزار می‌شود.

نظر شما