جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۱
کد خبر: ۸۸۷۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲
فعالیت‌های مجازی فرهنگسرای سرو برای معرفی یار مهربان
فرهنگسرای سرو، با اجرای ۵ برنامه متنوع برای معرفی کتاب در فضای مجازی؛ یکی از فعال‌ترین مراکز فرهنگی هنری در این حوزه به شمار می‌رود.
چند روایت معتبر از کتاببه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری تهران، ویژه برنامه «مسیر» که پنجشنبه‌ها از سوی فرهنگسرای سرو منتشر می‌شود، به معرفی کتاب‌های گفتمان انقلاب اسلامی اختصاص دارد. این طرح قریب به سه سال است که در این مرکز برگزار می‌شود و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شده است. 

دومین ویژه برنامه‌ای که در این حوزه در فرهنگسرای سرو پیگیری می‌شود، ویژه برنامه یادآور است. برنامه‌ای که به کتابهای پیشنهاد شده و یا کتابهای تقریظ شده توسط مقام معظم رهبری اختصاص دارد.. این برنامه شنبه هر هفته برگزار می‌شود.

«خانواده پایدار» که یکی از برنامه فراگیر سازمان فرهنگی هنری در تمامی مناطق شهر تهران است، در فرهنگسرای سرو، علاوه بر برگزاری نشست‌های تخصصی، با معرفی کتاب نیز همراه است. این برنامه که به ارائه بریده‌ای از کتاب خانواده کاری از انتشارات صهبا اختصاص پیدا کرده است، در واقع بیانگر سبک زندگی ایرانی و اسلامی از منظر مقام معظم رهبری است. «خانواده پایدار» روزهای سه شنبه از سوی فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.

یکی از متفاوت‌ترین ویژه برنامه‌های معرفی کتاب در فضای مجازی در این مجموعه، برنامه «روایت تهران» است. این برنامه با ارائه تصاویر و متن‌هایی از دل شهر تهران، شما را با تاریخ، جاذبه‌های گردشگری و فرهنگ مردم مناطق مختلف تهران آشنا خواهد کرد. این ویژه برنامه ریز هر هفته روزهای دو شنبه منتشر می‌شود.

و اما ویژه برنامه «نو نشر» که به معرفی تازه‌ترین کتابهای منتشر شده در حوزه فرهنگ، هنر، دین و اندیشه اختصاص دارد، یکی از تحسین‌شده ترین برنامه‌های این مرکز در حوزه معرفی کتاب است. این برنامه نیز هر هفته در روزهای چهارشنبه منتشر خواهد شد.

فرهنگسرای سرو در تمامی روز های هفته به جز یکشنبه ها به معرفی کتاب می‌پردازد و در ماه ۲۰ کتاب را به مردم معرفی خواهد کرد.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از این برنامه‌های می‌توانند به نشانی اینترنتی www.sarv.farhangsara.ir و یا به صورت حضوری به خیابان ولی عصر ، بعد از پارک ساعی، ساعی دوم مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.
نظر شما