يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۶
کد خبر: ۸۸۸۳۴
|
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
برنامه‌های فرهنگی، ادبی و مذهبی فرهنگسرای رضوان تا پایان تابستان پذیرای علاقه‌مندان است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای رضوان که عمده برنامه‌های خود را در روز پنجشنبه هر هفته برگزار می‌کند، در این روز از صبح تا شامگاه با اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری و کارگاه‌های ادبی میزبان عموم شهروندان و اعضای افتخاری کانون خادم الشهدا است.

مراسم پرفیض زیارت عاشورا در ساعت ۶ صبح، آغازگر این برنامه‎هاست که تا اذان مغرب و عشا ادامه خواهند داشت.

سلسله نشست‌های ادبی در قالب «کارگاه شعر مقاومت» با حضور علی اکبر فرهنگیان و جمعی از علاقه‌مندان و ادب دوستان کانون خادم الشهدا از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶، کارگاه تخصصی آموزش روایتگری شهدا با حضور حمید بنا از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۷:۳۰ از دیگر برنامه‌های این مرکز در روز پنجشنبه است.

ویژه برنامه «هفت شهر فیروزه‌ای» که از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هدف تحکیم هویت دینی و ملی و ارتقا اخلاق شهروندی در تمامی مناطق در حال برگزاری است؛ در فرهنگسرای رضوان با استعانت از سیره شهدا طی روزهای پنجشنبه ۱۸و ۲۵ شهریور از ساعت ۱۷ تا ۱۹ درقالب اردوهای فرهنگی بازدید از گلزار مطهر شهدا و حرم نورانی امام راحل برگزار خواهد شد.
 
ویژه برنامه «با قدوسیان» نیز یکی دیگر از برنامه‌های شاخص این مرکز است. این برنامه که با مشارکت پایگاه بسیج مسجد حضرت مهدی (عج) و ۲۶۶ خانواده معظم شهداء منطقه ۲ تهران با حضور حاج مرتضی طاهری در قالب برپایی مراسم پرفیض دعای کمیل بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در قطعه ۴۰ گلزار شهدا گمنام بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

فرهنگسرای رضوان در گلزار شهدا روبه‌روی محل جلوس امام خمینی(ره) بنا شده است و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌های این مرکز فرهنگ هنری می‌توانند با شماره تلفن: ۵۵۲۰۲۲۱۸ تماس بگیرند.

نظر شما