جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۴
کد خبر: ۸۸۹۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
همزمان با سالروز ولادت اما علی النقی (ع)، ویژه برنامه «نغمه عشاق» این هفته روز پنج شنبه ۲۵ شهریورماه در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
تجلیل از خانواده شهیدان در «نغمه عشاق» فرهنگسرای گلستانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ مراسم پاسداشت و تکریم خانواده شهدای این هفته «نغمه عشاق» با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره هشت سال ایثارگری و رشادت حماسه آفرینان دفاع مقدس در راستای ارائه الگویی شایسته در تربیت فرزندانی متدین و ولایتمدار در فرهنگ سرای گلستان هم نوا خواهد شد.

«نغمه عشاق» روز پنج شنبه ۲۵ شهریورماه از خانواده های گران‌قدر شهیدان قدرت الله آقابراری، محمدحسن و محمدرضا سیستانی تجلیل و تکریم می‌کند.

«نغمه عشاق» هر پنج شنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح برگزار می‌شود و با مدیحه سرایی باقر ربیعی مداح اهل‌البیت (ع)  و سخنرانی حجت الاسلام وحیدی همراه است. همچنین در این برنامه، زیارت پرفیض عاشورا هم خوانده خواهد شد. خواندن وصایای شهدا و اهداء لوح سنگی منقش به تصاویر شهدا به خانواده این عزیزان از دیگر بخش‌های این برنامه است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم که پنج شنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود می‌توانند به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک میدان هلال احمر، خیابان گلستان مراجعه کنندو یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.
نظر شما