جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۳
کد خبر: ۸۹۰۳۷
|
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر کارگاه آموزشی خوشنویسی با عنوان غدیر به سرپرستی علی معینی و یلدا رسول سه‌شنبه ۳۰ شهریور ساعت ۱۶ در نگارخانه فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود.
کارگاه آموزشی خوشنویسی به مناسبت عید غدیربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در کارگاه آموزشی خوشنویسی با عنوان غدیر هنرمندان و خوشنویسان به نگارش حدیث «من کنت مولاه فهذا علی مولاه» می‌پردازند و اجرای موسیقی سنتی از دیگر بخش‌های این برنامه است.

علی معینی هنرمند خوشنویس از سال ۱۳۸۷ به صورت حرفه‌ای خوشنویسی را پیگیری کرد و خط ثلث را به عنوان رشته اصلی خود انتخاب کرد و موفق به کسب مقام دوم در نمایشگاه قرآن همان سال شد وی برپایی نمایشگاه انفرادی و شرکت در نمایشگاه قرآن سال ۹۴ و حضور در گروه خوشنویسی مع الحق (ویژه میلاد حضرت علی (ع)) را در کارنامه هنری خود دارد.

همچنین یلدا رسول سابقه ۱۴ سال فعالیت در زمینه هنری را دارا است. وی در نمایشگاه‌های متعدد حضور یافته است و کسب مقام اول تذهیب قرآن وزارت نفت (سال ۹۱) و  مقام اول تذهیب در جشنواره فرهنگی هنری اهواز (۱۳۸۵) از جمله موفقیت‌های این هنرمند برشمرد. 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای شفق واقع در یوسف آباد خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی، خیابان ۲۱ بوستان شفق مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۱۷۱۹۵ تماس بگیرند.
نظر شما