جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۶
کد خبر: ۸۹۰۷۵
|
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
برنامه با قدوسیان همراه با آیین غبار روبی مزار شهدیان و سخنرانی حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور و قرائت دعای کمیل توسط حاج ناصر آیینی در بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.
غبار روبی مزار شهیدان در ویژه‌برنامه باقدوسیانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سازمان فرهنگی هنری پنجشنبه یکم مهرماه در دومین روز از هفته دفاع مقدس با ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی میزبان شهروندان در مزار مطهر شهیدان گمنام در بهشت زهرا(س) است.
 
اجرای «سرود هم عهدان» از برنامه‌های صحنه‌ای است که ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در جوار مزار مطهر شهدای گمنام برگزار خواهد شد. در پایان این روز در قطعه ۴۰ گلزار شهیدان بهشت زهرا(س) هم‌ عهدان شهیدان پس از اقامه نماز جماعت مغرب با حضور در ویژه‌برنامه «با قدوسیان» که با سخنرانی حجت الاسلام حسن ناصری‌پور و قرائت دعای کمیل توسط حاج ناصر آیینی و غبار روبی مزار شهدا همراه است؛ از فضای معنوی حاکم برگلزار مطهر شهدای گمنام، بهره‌مند خواهند شد.
  
گفتنی است دومین آیین گردهمایی بزرگ «هم عهدان شهدا» نیز در این روز برگزار و دومین مرحله ثبت‌نام شهروندان علاقه‌مند برای پیوستن به طرح هم‌عهدی با شهیدان آغاز می‌شود.


غبار روبی مزار شهیدان در ویژه‌برنامه باقدوسیان


نظر شما