جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۱
کد خبر: ۸۹۰۹۱
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
حرم شهدای گمام تهرانسر که این روزها حال و هوای یادآوری حماسه هشت سال دفاع مقدس را تجربه می‌کند در اولین شب این ویژه برنامه میزبان سردار مرتضی طلایی رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران بود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه پله پله تا ایثار که به همت و مشارکت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱، هیات امنای حرم شهدای گمنام شهدای تهرانسر، ناحیه مقاومت بسیج میثم تمار، شهرداری منطقه ۲۱ و سرای محله تهرانسر شرقی، همزمان با هفته دفاع مقدس، از ۳۱ شهریور تا ششم مهر ۱۳۹۵ از ساعت ۲۰ تا ۲۲ با شعار و محوریت «خرمشهرها در پیش است» برگزار می‌شود. اولین شب برگزاری این برنامه با استقبال شهروندان تهرانسر و سحنرانی سردار مرتضی طلایی برگزار شد.
   
در این برنامه که با اجرای ایمان یار احمدی و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و انقلابی همراه بود، سردار مرتضی طلایی درباره نقش مقتدرانه امام (ره) و رهبرمعظم انقلاب، مسئولان و رزمندگان انقلاب اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس، لزوم توجه مسئولان به پرورش نسلی انقلابی و ولایتمدار، لزوم بیشتر توجه به ارکان و تکریم خانواده در نظام جمهوری اسلامی ایران، لزوم حفظ وحدت و همدلی در همه اقشار جامعه به جهت مبارزه با ترفندهای استکبار جهانی، بیان خاطرات هشت سال دفاع مقدس به سخنرانی پرداخت. 
  
در پایان برنامه نیز سردار طلایی به همراه بافرانی، شهردار منطقه ۲۱، مدیریت و معاونان مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و دیگر مسئولان منطقه ای و محلی با حضور در غرفه هم عهدی با شهدا، با تعدادی از شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس هم پیمان شده و پلاک هم عهدی دریافت کردند.
  
علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه به نشانی تهرانسر، بلوار گل‌ها، بلوار شاهد، بوستان شهدا گمنام، حرم مطهر شهدای گمنام تهرانسر مراجعه کنند.

نظر شما