پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۱
کد خبر: ۸۹۱۲۹
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
شاعران و راویان دفاع مقدس در چهارمین شب ویژه‌برنامه دفاع مقدس منطقه ۲۱، مهمان شهدای گمنام تهرانسر بودند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه «پله پله تا ایثار» که به همت و مشارکت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱، هیات امنای حرم شهدای گمنام تهرانسر، ناحیه مقاومت بسیج میثم تمار، شهرداری منطقه ۲۱ و سرای محله تهرانسر شرقی، همزمان با هفته دفاع مقدس، از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ۱۳۹۵ از ساعت ۲۰ تا ۲۲ با شعار «خرمشهرها در پیش است» برگزار می‌شود، در چهارمین  شب اجرای خود میزبان  شاعران و راویان دفاع مقدس بود.

محمدمهدی آقاسی، برادر  بزرگ‌تر و اولین معلم شاعر اهل‌بیت  مرحوم محمدرضا آقاسی، پری تیمورنژاد، امیر شهبازی و  مهدی سید حسینی شاعر و جانباز هشت سال دفاع مقدس از جمله کسانی بودند که با بیان خاطرات و اشعار خود حال و هوای خاصی در برنامه به وجود آوردند.  

اسفندیار آزاد معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱ در مورد ویژگیهای بارز و ویژه هشت سال دفاع مقدس و اهمیت حفظ، نگهداری و  ترویج آن سخنانی ایراد کرد. در پایان برنامه نیز تعدادی از مسئولان منطقه‌ای و محلی با حضور در غرفه هم‌عهدی با شهدا با دریافت پلاک هم‌عهدی ارادت و هم‌پیمانی خود را اعلام کردند. 

در کنار این برنامه، غرفه‌های ایجاد شده تحت عنوان چهل‌چراغ شهدا احداث شده بود. غرفه هم‌عهدی با شهدا، کودک و قرآن، کودک و جنگ امروز، غرفه راویان دفاع مقدس، غرفه مشاوره مذهبی و غرفه عفاف و حجاب از جمله غرفه‌هایی بود که  مورد بازدید حدود ۱۰۰۰  نفر از علاقه‌مندان قرار گرفت. 

نظر شما