پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۲
کد خبر: ۸۹۲۷۸
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
در نشست هم‌اندیشی با مدیر فرهنگی پارس‌خودرو مقرر شد
نشست هم‌اندیشی برای بهبود و ارتقای سطح کمی و کیفی روابط بین کارخانه‌ها و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ در جهت تأسیس اولین فرهنگ خانه صنعت و احقاق قرارگاه جهاد فرهنگی در محل فرهنگسرای تهرانسر برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست هم‌اندیشی در جهت بهبود و ارتقای سطح کمی و کیفی روابط بین کارخانه‌ها و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ و همچنین تأسیس اولین فرهنگ خانه صنعت  روز ۱۰ مهر ماه در محل فرهنگسرای تهرانسر  و با حضور حجت‌الاسلام مصائبی، مدیر فرهنگی پارس‌خودرو برگزار شد.

این نشست که با دو رویکرد نخستین جشنواره فرهنگ، هنر و صنعت و تأسیس اولین فرهنگ خانه صنعت برگزار شد، ضمن تجمیع و بررسی بازخوردها، نظرات و پیشنهادهای شرکت‌کنندگان در جشنواره، تبیین راهکارهایی در جهت بالا بردن و ارتقای سطح تعاملات مدیریت فرهنگی هنری منطقه با کارخانه پارس‌خودرو و تأسیس فرهنگ خانه صنعت به عنوان پایگاه فرهنگی در کارخانه پارس‌خودرو در دستور کار قرار گرفت.

حجت‌الاسلام مصائبی عملکرد نخستین جشنواره فرهنگ، هنر و صنعت را مثبت ارزیابی کرد و به ادامه این مسیر و تعاملات بیشتر کارخانه‌ها و متولی امور فرهنگی منطقه در حوزه‌های گوناگون و تأثیر مستقیم فرهنگ خانه صنعت بر ارتقای سطح فرهنگ در جامعه کارگری و استفاده هرچه بهتر و بیشتر از پتانسیل‌های منطقه اشاره کرد.

نظر شما