جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۸
کد خبر: ۸۹۵۳۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
نشست هم اندیشی روسای هیات سیزده محله منطقه ۲۱ برای بهبود و ارتقای سطح کمی و کیفی روابط بین هیئت‌ها و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ و پیشبرد اهداف قرارگاه جهاد فرهنگی در محل فرهنگسرای تهرانسر برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست هم اندیشی برای بهبود و ارتقای سطح کمی و کیفی و روابط بین هیات ۱۳ محله منطقه ۲۱ و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ و بررسی برنامه‌های پیشنهادی و مشارکتی با حضور مسئولان محلی ۱۳ هیئت ۲۸ مهرماه در محل فرهنگسرای تهرانسر  برگزار شد.
 
این نشست که با رویکرد برگزاری اولین تجلیل منطقه‌ای از پیرغلامان و خانواده شهدای هیات منطقه ۲۱ با عنوان «مفاخر حسینی» برگزار شد، ضمن تجمیع و بررسی بازخوردها، نظرات و پیشنهادات مشارکت‌کنندگان در مراسم، به تبیین راهکارهایی برای بالا بردن سطح این برنامه و ارتقای سطح تعاملات مدیریت فرهنگی هنری منطقه با مساجد و هیات منطقه پرداخت.
 
همچنین مقرر شد اولین برنامه تجلیل از پیرغلامان و خانواده شهدای هیات منطقه۲۱ در راستای پیشبرد و تحقق قرارگاه جهاد فرهنگی با مشارکت هیات‌ها، شهرداری منطقه ۲۱، دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علمی کاربردی و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در تاریخ ۱۱ آبان برگزار شود.

نظر شما