جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۷
کد خبر: ۸۹۷۳۷
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ در راستای تجلیل و تقدیر از مفاخر حسینی منطقه اقدام به برگزاری برنامه تجلیل از پیر غلامان حسینی از ویژه برنامه‌های «جلوه سوگ» خواهد کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای تهرانسر با تعامل و مشارکت معاونت امور اجتماعی فرهنگی منطقه، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی، در راستای تجلیل از مفاخر حسینی منطقه ۲۱ به برگزاری برنامه  «تجلیل از پیر غلامان حسینی» از ویژه برنامه‌های «جلوه سوگ» و با هدف تقدیر از عمری پاسداشت شعائر اسلامی و زنده نگه داشت آیین و سنت عزاداری سالار شهیدان تاریخ ۱۱ آبان ماه ۹۵ ساعت ۱۵ تا ۱۷ خواهد کرد.

از بخش‌های این برنامه می‌توان به ایراد اشعار شاعران عاشورایی، مداحی و مرثیه سرایی در رسای خون سالار شهیدان و هفتاد و دو نفر یاران وفادارشان، پرده خوانی واقعه عاشورا توسط مرشد میرزا علی، تجلیل از مفاخر و پیر غلامان حسینی و... اشاره داشت.

علاقه‌مندان به منظور شرکت در این برنامه معنوی می‌توانند در تاریخ و ساعات یاد شده به آدرس: تهرانسر، بلوار اصلی تهرانسر، نبش کوچه سوم، سالن سینما ققنوس مراجعه کنند. 
نظر شما