شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۷
کد خبر: ۸۹۷۵۲
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
کارگاه پیشگیری و درمان آسیب‌های زانو به همراه ویزیت شهروندان روز چهارشنبه ۱۹ آبان ماه در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای خاوران کارگاه پیشگیری و درمان آسیب‌های زانو را روز چهارشنبه ۱۹ آبان ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۳ برگزار می‌کند.
 
به گفته دکتر وحید صمدی، متخصص فیزیوتراپی در بیشتر شرایط علت اصلی گرفتگی عضله مشخص نیست. گرفتگی عضلات اغلب مشکل خاصی نداشته و خطری ایجاد نمی‌کند اما در برخی موارد نیز بیماری‌ها و شرایط خاصی می‌تواند سبب ایجاد این حالت باشد. گرفتگی عضلانی گاهی نشانه‌های بیماری‌های تیروئید، کلیه، اعصاب، اختلالات هورمونی، دیابت و کم‌خونی نیز می‌تواند باشد که با اقداماتی خاص می‌توان آن را بهبود بخشید و شرایط بهتری ایجاد کرد.

این برنامه با هدف آموزش خودمراقبتی و پیشگیری از بروز بیماری، ارائه راهنمایی برای درمان بیماری‌های اسکلتی-عضلانی و مراجعه به مراکز درمانی معتبر، ایجاد مکانی رایگان برای ارائه راهنمایی و ویزیت شهروندان منطقه و آموزش ورزش‌های سالم برای خود مراقبتی اجرا می‌شود.

در این برنامه به پیشگیری و درمان آسیب‌های زانو به همراه ویزیت رایگان توسط دکتر وحید صمدی پرداخته می‌شود. سلسله برنامه‌های اسکلتی-عضلانی هر دوهفته یک بار روزهای چهارشنبه در سالن فرهنگ فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند به نشانی میدان خراسان، خیابان خاوران، سه‌راه هاشم‌آباد، فرهنگسرای خاوران مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۹۳۸۲۸۶۲۱۱۵ تماس بگیرند.

نظر شما