شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۹
کد خبر: ۸۹۷۷۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
نمایشگاه «مشق دل» با آثار خوشنویسی غلامحسین صدیقی جمعه ۱۴ آبان ساعت ۱۶ در فرهنگسرای ارسباران گشایش می‌یابد.
نمایشگاه  «مشق دل» با آثار خوشنویسی گشایش می‌یابدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ۳۰ اثر خوشنویسی نستعلیق از غلامحسین صدیقی در قالب سطر، ترکیب، سیاه مشق و چلیپا  تا ۱۹ آبان از ساعت ۱۳ تا ۱۹ برای بازدید عمومی به نمایش گذاشته می‌شود.

غلامحسین صدیقی سال ۱۳۳۶ در شاهرود متولد شد. وی تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد رشته بانکی و مالی به پایان رساند و سال ۱۳۶۶ موفق به اخذ گواهینامه ممتاز از انجمن خوشنویسان ایران شد.

صدیقی که خط نستعلیق و خط شکسته را در محضر مرحوم استاد حسین میر خانی، استاد امیرخانی و استاد کابلی فراگرفت.

نمایشگاه‌های آثار هنری دانشجویان علوم بانکی ایران، کارکنان بانک صادرات، اعضای انجمن خوشنویسان شاهرود، آثار هنری دانشجویان دانشگاه کوالالامپور مالزی، نمایشگاه جمعی هنرهای قرآنی در مالزی برخی از نمایشگاه‌هایی است که به سرپرستی غلامحسین صدیقی برگزار شده است.

همچنین این هنرمند با شرکت در اولین دوره کلاس‌های فوق ممتاز استاد امیرخانی در سال ۱۳۶۷ گواهینامه فوق ممتاز در خط نستعلیق را در سال ۱۳۹۳ از آن خود کرد.

علاقه‌مندان برای بازید از این نمایشگاه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.                         
نظر شما