شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۹
کد خبر: ۸۹۸۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
با هدف تشویق و ترغیب معلولان و توان یابان به کار و تلاش بیشتر و ایجاد نگرش مثبت نسبت به استعدادها و توانمندی‌های آنان، از نویسندگان و شاعران معلول منطقه ۱۸ در ویژه برنامه روز فرهنگ تقدیر می‌شود.
تجلیل از شاعران و نویسندگان معلول در ویژه برنامه روز فرهنگبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، روز فرهنگ عنوان ویژه برنامه‌ای است که با هدف تجلیل و معرفی چهره‌های فرهنگی و نخبگان محله‌های پایتخت اجرا می‌شود و در ویژه برنامه این هفته، دو تن از شاعران و نویسندگان منطقه ۱۸ مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

در برنامه روز فرهنگ از رباب فتوحی ملائی شاعر  و صاحب کتاب‌های «خوش به حال دیوونه»، «من کیستم؟» و «زمستان در مرداد» و هم چنین فرزانه حبوطی نویسنده  کتاب «معلولیت نیست مانع راهم» تجلیل خواهد شد.

آیین تجلیل از شاعران و نویسندگان معلول در ویژه برنامه روز فرهنگ از سوی کانون ادبی قائم (عج) با مشارکت موسسه رعد الغدیر در محل این موسسه برگزار می‌شود.

در این برنامه هر یک از بانوان شاعر و نویسنده ضمن معرفی خود دلایل موفقیت و راهکارهای دست یابی به آن را به مخاطبان برنامه توضیح می‌دهند. در پایان نیز مخاطبان برنامه که اعضای کانون ادبی کتابخانه قائم (عج) هستند از بخش‌های  مختلف موسسه رعد بازدید خواهند کرد.

ویژه  برنامه روز فرهنگ، پنج شنبه ۲۰ آبان ماه جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به نشانی یافت آباد، بلوار الغدیر، میدان الغدیر موسسه رعد الغدیر برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۸ تماس بگیرند.
نظر شما