جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۵
کد خبر: ۸۹۹۱۹
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸
ویژه برنامه «نغمه عشاق» صبح روز پنج شنبه ۲۰ آبان ماه با حضور دوستداران و شیفتگان اهل البیت (ع) در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مراسم این هفته «نغمه عشاق» با هدف زنده نگه داشتن حماسه کربلا و ترویج فرهنگ عاشورایی و همینطور به منظور یاد و خاطره هشت سال ایثارگری و رشادت حماسه آفرینان دفاع مقدس در راستای ارئه الگویی شایسته در تربیت فرزندانی متدین و ولایتمدار در فرهنگسرای گلستان هم نوا خواهد شد.
 
فرهنگسرای گلستان با مشارکت بنیاد شهید منطقه ۸ ازخانواده های گرانقدر شهیدان سعید دشتی ، رضا و سعید غلامی تجلیل و تکریم می‌کند.
 
«نغمه عشاق» هر پنج شنبه از ساعت 7:30 صبح برگزار می‌شود و با مدیحه سرایی باقر ربیعی مداح اهل البیت (ع)  و سخنرانی حجت ‌الاسلام وحیدی همراه است. همچنین در این برنامه ، زیارت پرفیض عاشورا هم خوانده خواهد شد. خواندن وصایای شهدا و اهدای لوح سنگی منقش به تصاویر شهدا به خانواده این عزیزان از دیگر بخش های این برنامه است.
 
علاقه‌مندان بر شرکت در این مراسم که پنج شنبه ساعت 7:30 برگزار می شود می توانند به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک میدان هلال احمر، خیابان گلستان مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77815173 تماس بگیرند.

نظر شما