شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۱۱
کد خبر: ۸۹۹۳۸
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ به مناسبت هفته سلامت و روز جهانی دیابت و با مشارکت خانه سلامت صدرا، همایش تخصصی به منظور آموزش سبک زندگی سالم در پیشگیری از دیابت را برگزار می‌کند.
برگزاری همایش تخصصی «نگاه‌ها بر دیابت» در منطقه ۵به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همایش تخصصی «نگاه‌ها بر دیابت» یکشنبه ۲۳ و سه شنبه ۲۵ آبان‌ماه ساعت ۱۰ به ترتیب در فرهنگسراهای فردوس و معرفت برگزار می‌شود.
 
هدف از برگزاری این همایش افزایش آگاهی عموم شهروندان در مورد علل، درمان و عوارض مربوط به دیابت،‌ آموزش تغذیه و سبک زندگی سالم در پیشگیری از دیابت، ارتقاء سطح سواد سلامت شهروندان، تغییر الگوهای رژیم غذایی و ... است.
 
از جمله بخش‌های این همایش دو روزه می‌توان به سخنرانی پیرامون دیابت و راهکارهای کنترل آن،‌ تست رایگان غربالگری دیابت،‌ مشاوره و ... اشاره کرد.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند طی روزهای یاد شده به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی و فرهنگسرای معرفت واقع در میدان شهر زیبا، بلوار شهران، بعد از زیرگذر شهید همت مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره تلفن ۴۴۰۵۸۹۰۰ (فرهنگسرای فردوس) و ۴۴۳۱۹۳۰۴ (فرهنگسرای معرفت) تماس بگیرند.
نظر شما