جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۳
کد خبر: ۸۹۹۸۸
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
برنامه «یک روز خوب با کتاب» با حضور اسدالله شعبانی، شاعر و نویسنده کودک و نوجوان و دانش‌آموزان دبستان ولایت در کتابخانه فرهنگسرای گلستان برگزار شد.
دیدار نوجوانان با اسدالله شعبانی در فرهنگسرای گلستانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ برنامه «یک روز خوب با کتاب» با مشارکت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با هفته کتاب با حضور اسدالله شعبانی، شاعر و نویسنده کودک و نوجوان و دانش‌آموزان دبستان ولایت صبح یکشنبه ۲۳ آبان ماه در کتابخانه فرهنگسرای گلستان برگزار شد.

حدود ۵۰ دانش‌آموز در این برنامه با فضای کتابخانه و بخش‌های مختلف آن آشنا شدند و از کتاب‌های این کتابخانه بازدید کردند.

در این برنامه اسدالله شعبانی، نویسنده و شاعر کودک و نوجوان، با بچه‌ها درباره ویژگی‌های زبان فارسی، فواید کتابخوانی و چگونگی حرف زدن، سخن گفت و بخشی از کتاب «شعرهای بی‌خیال میرزا» را برای بچه‌ها قرائت کرد که بسیار مورد استقبال دانش‌آموزان قرار گرفت. همچنین شعبانی در این برنامه کتاب «من یا عروسک من» و «آواز توکا» را به بچه‌ها معرفی کرد و بخشی از آن‌ها را برای دانش‌آموزان قرائت کرد.

مسئول کتابخانه گلستان نیز در حاشیه این برنامه اظهار کرد: پرورش کودکان در محیط خانه و خانواده و از سن کودکی باید انجام شود. به راین اساس به مناسبت هفته کتاب و همچنین به منظور آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با محیط کتابخانه و ترویج کتابخوانی تصمیم گرفتیم برنامه «یک روز خوب با کتاب» را با مشارکت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۲۳ تا ۲۶ آبان‌ماه جاری در کتابخانه گلستان برگزار کنیم.

نظر شما