جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۸
کد خبر: ۹۰۴۵۸
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
فرهنگسرای رازی برگزار می‌کند:
فرهنگسرای رازی ویژه‌برنامه‌های «گلچین بهشت»، «نسیم بهشت» و «رحمت للعالمین» را به مناسبت ولادت حضرت محمد (ص) در هفته وحدت برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای رازی با هدف تکریم شعائر اسلامی به اجرای جشن‌ها و ویژه‌برنامه‌هایی به مناسبت ولادت حضرت محمد (ص) می‌پردازد.

ویژه‌برنامه «نسیم بهشت» ۲۷ آذر ماه از ساعت ۱۵ در آستان مقدس امامزاده معصوم (ع) برگزار می‌شود. اجرای تواشیح گروه شمس، سخنرانی حجت‌الاسلام حسن اکبری و مولودی‌خوانی و مدیحه‌سرایی حمید بهرآورد از بخش‌های این ویژه‌برنامه خواهد بود. همچنین پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا شهروندان منطقه ۱۱ به زیارت و غبارروبی از قبور شهدای گمنام خواهند رفت و با اهدای گل به آنان یاد و خاطره‌شان را گرامی خواهند داشت. مسابقات قرآنی و دینی ویژه کودکان و نونهالان هم در حاشیه این مراسم برگزار خواهد شد. 

همچنین ویژه‌برنامه «گلچین بهشت» با حضور فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی و دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه افسری امام علی (ع) ۲۵ آذر ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ در دانشگاه افسری برگزار خواهد شد. اجرای گروه موسیقی ارتش، رقابت‌های ورزشی، انجام حرکت‌های نمایشی ورزشی و همچنین آیتم‌های سرگرمی و تفریحی همچون تقلید صدا و گویندگی، تقلید خوانندگی و... از بخش‌های دیگر این برنامه خواهد بود.

مدارس منطقه ۱۱ نیز با میزبانی از گروه‌های نمایش و اجرای برنامه‌های شاد و آموزنده با عنوان «رحمت للعالمین» دانش آموزان را با ویژگی‌های پیامبر مهربانی‌ها آشنا خواهند کرد.
 

نظر شما