شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۸
کد خبر: ۹۰۵۷۸
|
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
فرهنگسرای امام (ره) از ۴ دی ماه میزبان جشنواره نمایشگاه نقاشی خط «نقش مشق» شده است.
فرهنگسرای امام (ره) میزبان نمایشگاه «نقش مشق» شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه نقاشی خط «نقش مشق» با هدف معرفی و عرضه آخرین دستاوردهای نقاشی-خط هنرمندان منطقه ۱۵، اشاعه و ترویج نقاشی-خط به عنوان رویکردی نوین در عرصه فرهنگ و معارف اسلامی و سیره ائمه معصومین با زبان هنر و .... برگزار می‌شود.
 
در این نمایشگاه آثار برگزیده هنرمندان صاحب سبک منطقه ۱۵ از جمله عظیم فلاح (نخستین نگارنده قران نقاشی-خط و دارای جوایز ملی و بین‌المللی)، مریم حاصلی (کارشناس گرافیک و دارنده نمایشگاه‌های ملی)، محسن رهبری (متخصص نقاشی-خط و دارنده نمایشگاه‌های داخلی و خارجی)، رقیه فصیحی (تقدیر شده از یونسکو و رتبه اول جشنواره سال بسم الله) و همچنین پیشگامان نقاشی-خط استاد علی‌تن و نصرالله افجه‌ای با مضامین مذهبی، ادبی، اشعار، احادیث، روایات و... به نمایش درآمده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۴ تا ۱۲ دی ماه، ساعت ۹ تا ۱۸ به فرهنگسرای امام (ره) واقع در می‌توانند به نشانی به فرهنگسرای امام (ره) تهران میدان قدس (تجریش) خیابان شهید باهنر بعد از سه راه یاسر خیابان امیر سلیمانی فرهنگسرای امام (ره) مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۶۱۰۰۷۸۰ تماس بگیرند. 
نظر شما