جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۳
کد خبر: ۹۰۷۸۴
|
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
نمایش «مجید،هی و فرچه‌ها» به نویسندگی سیدحسین فدائی‌حسین و کارگردانی طهورا کریم خانی از امروز ۱۸ دی‌ تا هفتم بهمن‌ماه ساعت ۱۷:۳۰ در فرهنگسرای فردوس اجرا می ‌شود.
اجرای نمایش «مجید، هی و فرچه‌ها» در فرهنگسرای فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش شاد و موزیکال «مجید،هی و فرچه ها» با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان گروه سنی الف و ب و آموزش نکاتی به آن‌ها از طریق نمایش در فرهنگسرای فردوس اجرا می‌شود.
 
داستان این نمایش درباره پسری به نام مجید است که به دلیل شکستگی پایش نمی‌تواند با دیگر دوستانش به مسابقه کوهنوردی برود و در اردوگاه می‌ماند تا از جعبه جایزه نفر اول مراقبت کند تا اینکه موجودی خیالی او را وسوسه می‌کند تا در جعبه را باز کند و با این کار مجید وارد دنیای عجیبی می‌شود و ...
 
 نمایش «مجید، هی و فرچه‌ها» اهمیت امانت‌داری و اجازه گرفتن برای هر کاری را آموزش می‌دهد و حس مسوولیت‌پذیری را در کودکان تقویت کند.
 
در این نمایش المیرا پارسا ،حنانه جعفری نژاد ،سهیل پناهی، ایرج صادقی، پویا یزدان‌جو، امیر مباشری و پارسا علیشیری ایفای نقش می‌کنند.

علاقه‌مندان برای خرید بلیت می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۸۱۰۳۹تماس بگیرند.
نظر شما