جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۴
کد خبر: ۹۱۱۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری برگزار می‌کند
اولین دوره‌های آموزشی آمادگی برای تدریس در طرح «جهاد مهربانی» ویژه مربیان و مدرسان مناطق ۲۲گانه شهر تهران برگزار می‌شود.
دوره‌های آموزش آمادگی برای تدریس در طرح «جهاد مهربانی»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دوره‌های آموزش آمادگی برای تدریس مربیان و مدرسان مناطق «طرح جهاد مهربانی» با هدف افزایش دانش فراگیران (مربیان و مدرسان داوطلب) از اختلالات و بیماری‌های روانی و ناهنجاری‌های اجتماعی کودکان و نوجوانان در معرض خطر و روش‌های تعامل با کودکان آسیب دیده با حضور استادان و کارشناسان این حوزه برگزار می‌شود.
  
رویا فتحی مدیر مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری اظهار داشت: مرکز آموزش به منظور حمایت از کودکانی که در اوج کودکی نتوانستند از امکانات آموزشی بهره‌مند شوند و مشکلات و مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آنها را مجبور به کار کردن کرده است، هم گام با شعار «تهران مدرسه‌ای برای همه» دوره‌های آموزشی آمادگی برای تدریس طرح «جهاد مهربانی» را ویژه مربیان داوطلب مناطق ۲۲گانه برگزار کرد.
 
وی افزود:‌سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با برخورداری از کلاس‌های آموزشی و ارتباط با مخاطبان و کارشناسان می‌تواند گامی موثر در ارائه خدمات آموزشی مناسب به کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل بردارد.
 
مدیر مرکز آموزش گفت: اولین دوره‌های آموزشی از ۹ بهمن ماه شروع شده که این کارگاه‌های آموزشی در سه جلسه چهار ساعته در روزهای ۱۰ و ۱۲ بهمن ماه با هدف آشنایی با نظریه‌های آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان و اجرای عملی آن برای کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل ادامه دارد.
 
وی در پایان هدف کلی از برگزاری این دوره‌ها را آشنایی مربیان با محتوای کلی کتب درسی ابتدایی و روش تدریس و نحوه تعامل با این گروه از مخاطبان دانست و تصریح کرد دوره‌های آموزشی فوق توسط افراد شاخص چون دکتر حسین فرش فروش (دکترای تخصصی روان‌شناسی)، کبری مالمیر (کارشناس ارشد رشته مشاوره) و عراق‌نیا (معاون مدیر کل آموزش و پرورش تهران و مدرس کلاس‌های آموزشی) برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 88909514 تماس گرفته و یا به نشانی خیابان کریم خان زند، بعد از تقاطع حافظ، نبش کوچه شهید گلابی، پلاک 195، طبقه پنجم واحد امور مربیان مراجعه کنند.
نظر شما