جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۶
کد خبر: ۹۱۲۸۲
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
نمایشگاه کاردستی و نقاشی کودکان انقلابی با عنوان «تصویر ۵۷» همزمان با ایام دهه فجر در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵ برپا شده است.
«تصویر ۵۷» در مراکز فرهنگی هنری منطقه۵به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه «تصویر ۵۷» به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه فجر با شعار «ایران ما، انقلاب ما» همزمان با ایام دهه فجر در مراکز فرهنگی هنری منطقه برپا است.
 
در این نمایشگاه آثار هنری کودکان در قالب نقاشی، پازل، کلاژ، پتینه، آثار حجمی و ... با موضوع انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود؛ همچنین کودکان با حضور در ایستگاه‌های هنری، نقاشی، سفال، خلاقیت و ... به خلق اثر می‌پردازند.
 
این ویژه‌برنامه به منظور زنده نگه‌ داشتن شوق و شور انقلابی در کشور، آشنایی دانش‌آموزان با مبانی انقلاب اسلامی، انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب به کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات از برنامه‌های فرهنگسرای فردوس می‌توانند به این مرکز واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.
نظر شما