پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۱۹
کد خبر: ۹۱۳۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
همزمان با آغاز برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم شریف پایتخت با حضور در ۹ غرفه سازمان فرهنگی هنری، از ویژه برنامه‌های این سازمان استقبال کردند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، غرفه‌های ویژه سازمان فرهنگی هنری در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن با شعار «اجازه نفوذ نمی‌دهیم» و رویکرد «تقویت جریان انقلابی گری» در ۹ نقطه از مسیر برپا ‌شده که از نخستین دقایق آغاز راه‌پیمایی با استقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان مواجه شده است. 

استقبال پرشور مردم از ویژه برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دلنوشته‌های انقلابی، هم‌عهدی با شهدا، ساخت پرچم، من جهادی هستم، نمایش کودک، اجرای نمایش با موضوع آتش‌نشان‌های شهید، خوشنویسی با موضوع شعارهای انقلاب و ایام فاطمیه، مصاحبه انقلابی خبرنگاران کودک و نوجوان، استکبارستیزی، نمایشگاه عکس انقلاب، بافت گلیم با نقش ایران، اوریگامی ساخت گل لاله، غرفه پرتاب دارت، مسابقه اعصاب سنج و.... از جمله برنامه‌هایی است که در غرفه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در حال اجراست.

استقبال پرشور مردم از ویژه برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سه برنامه صحنه‌ای زنده نیز درحال برگزاری است. ویژه برنامه‌های من انقلابی‌ام، سنگ‌نوشته، اجرای نمایش میدانی، حماسه شور (عکس یادگاری)، رنگ تو رنگ من، گریم کودکان، کارگاه خوشنویسی و نقاشی‌خط و طومارنویسی میثاق با ولایت و رهبری (تجدید بیعت) نیز سعی در ایجاد فضایی شاد و مفرح برای راه‌پیمایان دارد.

ویژه برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری تا پایان زمان راه‌پیمایی و اقامه نماز ظهر و عصر ادامه دارد.

برچسب ها: ۳۶۲۶ ، ۲۲بهمن
نظر شما